TAKİBE TAKİP
CANIM
😀

Merhabalar uzun zamandır yazmak istediğim bir konu başlığı idi. Sonunda kalemi aldım elime.

İnanılmaz güldüğüm bir yorum bu “takibe takip”. Nasıl bir beklentidir bu böyle, gayet yüzsüzce adam yazıyor gönderinin altına “takibe takip” yani etmezsen silecek seni yok, edecek o derece. Şu anda bile sesli gülüyorum. Ne hallere düştük.

Bir de “sayfama beklerim” var. O ayrı bir skandal benim için sanki eve kahveye çağırıyor arkadaş. Hayır, yani bu işin kaliteli, düzeyli bir şekli yok mu arkadaşım. Bir şey satıyor artık neyse “sayfama beklerim”. E geldik oturtuver bizi. Ahahahaha sormayın benim kendi arkadaşlarımla aramda artık çok sempatik bir cümle bu 🙂 .

Asla es geçemem bu sosyal medya kullanıcılarının takip ettiği ünlülere yazdığı yorumlar var mesela bir tane örneği acaip efsanedir benim için. Mesela işte kızcağız bir poz vermiş, güzel de böyle işte ne bileyim çantası mı var şapkası mı neyse artık, yazıyor oradan kullanıcı “selam .. hanım şapkanızı nereden aldınız” bizim güzel kız da kırmıyor takipçisine cevap veriyor işte falanca yerden aldım diye. Sonra altına bir yorum daha “çok güzel şapkalarım, berelerim var sayfama beklerim” … ya resmen evde altın gününe dönüyor bir kişinin koyduğu bir resim. Aslında bakmayın kültür seviyesine dokundurma yapacağım da çok derinleşmesini istemiyorum hazır gülelim diye yazdığım yazıya ciddiyet girmesin şimdi. Gerçekten vakti bol olan ne kadar çok vatandaşımız var ve sadece yaptığı enerji tüketimi ah keşke bir şeyler katsa yavrucak e normal gündüz bütün gün amaçsızca evde oturmanın da bir bedeli olmalı değil mi?

Sosyal Medyayı bile iyi kullanamıyoruz ünlüsünden ünsüzüne korkunç bir hal aldı. Bu kanayan yaraya şeriat gibi bizim de yasak gelirse neredeyse sevineceğim artık.

Bir de takipçi satın alma diye bir şey var ne yalan söyleyeyim ben denedim bir kere ama tamamen yanılma durumu, zaten 100 kişi almışsam hepsi de gitti sormayın kazıklandığımla kaldım. Ne işe yarıyor bilmiyorum dediğim gibi denedim kazıklandığımla kaldım artı sonrasında bana da virüs gibi bir şey bulaştırdı hiç eklemediğim insanları takip eder olmuştum o da işin diğer skandal tarafı. Gülebilirsiniz serbest bu da başıma geldi sonuçta 🙂 dürüstüm valla ne yapayım denedim bu nasıl bir şeymiş diye olanlar oldu.
Siz siz olun aman denemeyin kimi tanıyorsanız size yeter o.

Birde takipçi programları var sizi kim silmiş, engellemiş saat, salise görebiliyorsunuz. Resmen kobra takibi zannedersiniz ajanlar peşinde ama öyle arkadaşlar. Sonra beni neden engelledin, yok beni silmişsin. Artık bu durumdayız kendimi de bu pakete dâhil ediyorum çünkü sinir oluyorum mesela ismi lazım değil bir arkadaşımızla beraberiz ekliyoruz birbirimizi akşam eve gidince siliyor. Yani amaç kar gütme amaçlıysa beni neden ekliyorsun ya da pişman mı oldun eskiden sosyal medya mı vardı. İşte bunlar hep tehlikeli, çıkarcı tipler. Bir yandan iyi ki bu sosyal medya hesaplarımız var da diyorsun bir yandan da bugünün ilişkileri, arkadaşlıkları rezil oldu gitti sırf bu yüzden diyorsun ne acı ne acı neyse bu kanayan yaraya basmak istemiyorum daha fazla…

Yeni bir özellik ekleniyor uygulamaya sonra süper diyorsun kullanmaya başlıyorsun sonra? Ertesi gün diğer uygulama da başlamış aynı özellik sonra diğer uygulama da falan derken… Yani zaten en nihayetinde bu bir makine ve %100 şarj esaslı. Bu kadar uygulama artı özelliğini kullanmaya kalksak tam olarak evden çıktıktan 35 dakika sonra şarjımız biter. Ne anlamı var diyorsun sonra şu adada yarışan arkadaşlara özeniyorum, 3 ay insancıklar telefonsuz yaşıyor ne güzel değil mi? Yani işin bir de şu yüzü var artık herkes birbirinden haberdar korkunç bir durum bu. Falanca kişiye ulaşmak istesem önce sosyal medya hesaplarından bir tanesini yoklayıp sonra meşgul mü değil mi sorusuna da cevap bulduktan sonra onu arayabilirim. Artık her birimiz kolay ve ulaşılabilir insanlar olduk. Aslında artılar ve eksileri bir kefeye koysak hangisi ağır basar bilemiyorum. Ama şundan eminim millet olarak biz bu telefonlar olmasa ne yaparız acaba? Eskiden ne yapıyorduk ya da.
Sırf eğlenmek için sosyal medya hesabı açan da var, sevgilisi ya da kocası kızıyor diye gizliden sahte hesap açan da aslında bakmayın bu sosyal medya günümüzün çok açık bir bağımlılığı nikotin-kafein kadar sabah kalkar kalkmaz dişimizi bile fırçalamadan önce ilk yaptığımız şey diyebiliriz herhalde.

Siz siz olun takibe takip etmeyin canım, kimsenin sayfasına beklenmeyin ne bu yahu herkes hayran olduğu ya da tanıdığı kişiyi eklesin.

Haydi öpüyorum…

Sevgiyle kalın ve beni takip edin 🙂

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir